About Me

My photo
I'm just a normal person, i like to travel and adventure, I will travel the world with bagpack if necessary. I'm graduated from mass media, major in visual production. why i want to choose this subject? Because i like to filmimg. and now, I will took it as my hobby, because need to start my business... so hard to chase my dream... so what ever dream i am chasing also need alot of money... so earn money first then can start my journey...

Wednesday, September 30, 2009

新的一天

刚回到家。。。今天过得比以往不同,就是要开始适应新的环境了。。。回到房间,就是一个人。。。在默默地对着电脑,抒发我自己的情绪。。。而你又不在我身边。。。很孤单。。。要开始适应新的生活了。。。

昨天,6976已经被送去厂里面了。。。有点不舍得,虽然驾你的日子有点短,但是你的贡献远远多过这辆6963,最起码是你不会对我发脾气,动不动就这里坏,那里坏。。。真的有点不舍得你,但是如果你不送去厂的话,我就不会有新车驾了。。。还有三个礼拜,就可以驾新车了。。。很期待。。。^^


(6976的遗照,谢谢你陪我上山下海。。。)

2 comments: