About Me

My photo
I'm just a normal person, i like to travel and adventure, I will travel the world with bagpack if necessary. I'm graduated from mass media, major in visual production. why i want to choose this subject? Because i like to filmimg. and now, I will took it as my hobby, because need to start my business... so hard to chase my dream... so what ever dream i am chasing also need alot of money... so earn money first then can start my journey...

Thursday, September 17, 2009

价值观

每个人有每个人自己的想法和价值观,有时候,很多因素可以影响到你的想法,要怎样才能够去保持这种想法不会被动摇呢??坦白说我不懂。。。现在的我很已经不再是以前的我了,什么样的东西造成我这样??我不知道。。。我知道现在的我只是想要向我的课业上有所突破,然后在这个社会里打拼。。。让家人能够因为我而骄傲。。。有时真的会令到身边很多朋友不开心,我也不想的。。。如果朋友们觉得现在的我很难相处的话,我也没办法了。。。也许我真的做得不够好。。。因为我也没办法去取悦全部人。。。你们可以怪我,甚至责备我,远离我。。。我也不会生气还是怎样。。。因为我真的累了。。。也不想再去解释了。。。我只需要能够谅解我的朋友。。。

No comments:

Post a Comment