About Me

My photo
I'm just a normal person, i like to travel and adventure, I will travel the world with bagpack if necessary. I'm graduated from mass media, major in visual production. why i want to choose this subject? Because i like to filmimg. and now, I will took it as my hobby, because need to start my business... so hard to chase my dream... so what ever dream i am chasing also need alot of money... so earn money first then can start my journey...

Sunday, November 21, 2010

坏习惯

人生。。。好像一直在体会,体会到很久都体会不完。。。今天晚上你不在我身边,我又控制不了自己了。。。>.< 现在已经凌晨三点半,为什么我还不去睡觉呢???还呆在这真实又空虚的网路世界里。。。也不知道会呆到几时才去睡觉。。。刚吃了一碗快熟面,又会料到自己会再继续肥下去了。。。怎么办才好,没有你在身边原来我是那么的不自治的。。。想怎样就怎样。。。以前的坏习惯一直慢慢地跑出来了。。。>.< 我不想这样。。。我只想要每一天早睡早醒,定时三餐和定时做运动就够了。。。不想再夜夜睡觉。。。现在已经可以想象得到你不在我身边的时候,我是多么地彷徨无助了。。。请你以后永远都不要离开我好吗?我们一起改掉我们的坏习惯。。。

No comments:

Post a Comment