About Me

My photo
I'm just a normal person, i like to travel and adventure, I will travel the world with bagpack if necessary. I'm graduated from mass media, major in visual production. why i want to choose this subject? Because i like to filmimg. and now, I will took it as my hobby, because need to start my business... so hard to chase my dream... so what ever dream i am chasing also need alot of money... so earn money first then can start my journey...

Saturday, November 13, 2010

做生意-艰难之路

做生意外表上是一个老板,但是背后会被很多人看不起和有许多负面的消息会陆陆续续传到耳边。起初真的很不习惯,但是日子久了,也不会怎么在乎别人怎么看我了。。。只有在成绩单出来的时候可以看得出我这个人对这份生意的认真态度会有多少,投入了多少巴仙的努力下去。。。

有时候想到要放弃,也不知道前景会带给我什么。。。但是既然决定了要走这条路,就得给与100%的努力拼下去了。。。如果成绩单出来的时候不理想,起码对得起自己,没有在这几个月里浪费时间。。。

在这里不是想要证明给别人看我的成功与否。。。我只是要看到自己在这条路上成长就已经是心满意足了。。。你们要怎样看死我,怎样笑我,尽管吧。。。我不会再因为你们而影响到我的心情了。。。大家一起成长吧。。。加油。。。

No comments:

Post a Comment