About Me

My photo
I'm just a normal person, i like to travel and adventure, I will travel the world with bagpack if necessary. I'm graduated from mass media, major in visual production. why i want to choose this subject? Because i like to filmimg. and now, I will took it as my hobby, because need to start my business... so hard to chase my dream... so what ever dream i am chasing also need alot of money... so earn money first then can start my journey...

Thursday, August 12, 2010

上天赐我的礼物

每当我失落的时候,幸好有你在身边给与安慰。
每当我无助的时候,幸好有你在身边给与鼓励。
每当我开心的时候,你也会替我开心。
每当我感到压力的时候,你会想尽办法让我轻松。
无论如何,你都会在我身边。。。

林佩珊,谢谢你。。。我会永远和你一起走下去。。。你是上天赐我最好的礼物。。。
虽然现在我给不到你什么,但是我一定会给到你一个美好的将来的。。。

No comments:

Post a Comment