About Me

My photo
I'm just a normal person, i like to travel and adventure, I will travel the world with bagpack if necessary. I'm graduated from mass media, major in visual production. why i want to choose this subject? Because i like to filmimg. and now, I will took it as my hobby, because need to start my business... so hard to chase my dream... so what ever dream i am chasing also need alot of money... so earn money first then can start my journey...

Wednesday, December 29, 2010

生日了

又过生日了。。。生日对我来说有没有庆祝并不重要,有没有礼物收并不重要。。。最重要的是要买一个礼物回家谢谢在24年前的今天诞下我的妈妈。。。没有她,就没有今天的我。。。没有她,就我今年就不会有24岁的生日。。。真的很感激我妈妈把我带到这世界上,付出她的所有来照顾我,养育我长大。。。所以,我的生日可以不要庆祝,但是不能忘记妈妈以前是如何辛苦地把我养育长大的,无论我多叛逆,多野蛮,她也不离不弃地养育我,很有耐心地教导我。。。不知道今年我的生日能够给到你什么,只要希望你健康快乐就行了。。。

以前生日愿望是多么地奢侈,就每一年只需要得到自己要的物品罢了。。。今年的愿望只是希望我身边的家人和朋友们身体健康,没有疾病就已经很满足了,因为今年的健康不怎么好,要做什么都不行。。。所以希望朋友们健健康康地做自己喜欢做的东西就行了。。。生日快乐。。。谢谢你妈妈。。。^^

No comments:

Post a Comment